Pabrėžti produkto savybes – stiprus, aukštos mineralizacijos vanduo.
ARAS
Komunikacija su IronVytu
Užduotis
Sprendimas
Komunikacijos veidu pasirinktas IronVytas (Vytautas Medineckas) įspūdingo stoto repuojantis „kačiokas“. Suplanuota kampanija iš kelių etapų – „teaser“, atskleidimo bei tęstinės komunikacijos. Kampanijos startui sukurtas sprendimas išnaudoja to meto aktualijas – alkoholio draudimus.
„Teaser“
kampanija
Pasirinkti lauko reklamos stendai bei vitrinos su laikinu, nuplėšiamu „teaser’iniu“ plakatu. Kad paskatinti atplėšti laikinus plakatus, palikome atluptus kampus, tačiau susidūrėme su visiškai skirtinga reakcija, nei tikėjomės. Žmonės, vietoj to, kad nuplėšti laikinus plakatus, skambindavo ir pranešdavo apie „atlėpusią“ reklamą. Teko patiems eiti į gatves ir paskatinti nuplėšti plakatus. Po pasidalinimo socialiniuose tinkluose, į teaser‘ių nuplėšimą įsijungė daug žmonių, kampanija susilaukė didelio dėmesio, bei dalinimosi socialiniuose tinkluose.
Tęstinė
kampanija
Parinkti hiperbolizuoti, išskirtiniai siužetai, kuriuose puikiai, organiškai dera pats herojus ir atsiskleidžia produkto savybės.