Sukurti darbdavio įvaizdžio kampaniją, kuri atkreiptų dėmesį ir sudomintų jauną farmacininkų auditoriją bei paskatintų prisijungti prie „Camelia“ komandos.
CAMELIA
Rinkis geltoną
Užduotis
Sprendimas
Auditorija pati padiktavo, kad reikia drąsių, nestandartinių ir motyvuojančių sprendimų. Ieškodami idėjos, atradome asociacijas su kultine „Matricos“ filmų trilogija, kurioje pagrindinis herojus turėjo rinktis iš dviejų piliulių – raudonos ir mėlynos. Piliulės asocijuojasi su farmacija, o pagrindinio herojaus kova prieš blogį – panaši į kasdienę vaistininkų pagalbą kovojant su klientų bloga sveikata.
Taigi, kurią piliulę renkiesi tu? Mes sakome – rinkis geltoną!
Kategorija
Klientas
CAMELIA
Kategorija
Klientas
CAMELIA
Įdomus
faktas
Fotosesijoje dalyvavo „Camelia“ vaistinės darbuotojai, kurie tobulai įsikūnijo į personažų vaidmenis.