CAMELIA

Rinkis geltoną

Užduotis

Sukurti darbdavio įvaizdžio kampaniją, kuri atkreiptų dėmesį ir sudomintų jauną farmacininkų auditoriją bei paskatintų prisijungti prie „Camelia“ komandos.

Sprendimas

Auditorija pati padiktavo, kad reikia drąsių, nestandartinių ir motyvuojančių sprendimų. Ieškodami idėjos, atradome asociacijas su kultine „Matricos“ filmų trilogija, kurioje pagrindinis herojus turėjo rinktis iš dviejų piliulių – raudonos ir mėlynos. Piliulės asocijuojasi su farmacija, o pagrindinio herojaus kova prieš blogį – panaši į kasdienę vaistininkų pagalbą kovojant su klientų bloga sveikata.
Taigi, kurią piliulę renkiesi tu? Mes sakome – rinkis geltoną!

Kategorija
Klientas
CAMELIA
Kategorija
Klientas
CAMELIA

Įdomus
faktas

Fotosesijoje dalyvavo „Camelia“ vaistinės darbuotojai, kurie tobulai įsikūnijo į personažų vaidmenis.

Kiti mūsų darbai