Sukurti reklaminę kampaniją senjorams, kurioje akcentas ir pagrindinė žinutė ta, kad nuolaidos senjorams Camelia vaistinėse suteikiamos visada – be jokių papildomų sąlygų.
CAMELIA
Senjorai nespėliokite nuolaidų
Užduotis
Sprendimas
Visos vaistinės myli senjorus ir suteikia jiems specialias nuolaidas, tačiau dažnai tos nuolaidos apipinamos tam tikromis sąlygomis – nuo trečios prekės, tam tikromis valandomis ar nuo išleistų eurų ir pan. Senjorams nuolatos tenka spėlioti – ar pavyks sutaupyti? Klipo siužetas ir reklamos komunikacija pateikta per netipišką, ironizuojantį ir šypseną keliantį siužetą, kuriame senjorai televizijos klausimų laidoje bando atspėti nuolaidas. Mes sakome – nespėliokite nuolaidų – Camelia vaistinėse senjorams nuolaidos suteikiamos visada!
Kategorija
Klientas
CAMELIA
Kategorija
Klientas
CAMELIA
Radijo reklama
Įdomus
faktas
Žaidimo dalyvių vardai, Benas, Eurelija ir Kamilė, buvo parinkti specialiai taip, kad asocijuotųsi su konkurentų pavadinimais.