CAMELIA

Senjorai nespėliokite nuolaidų

Užduotis

Sukurti reklaminę kampaniją senjorams, kurioje akcentas ir pagrindinė žinutė ta, kad nuolaidos senjorams Camelia vaistinėse suteikiamos visada – be jokių papildomų sąlygų.

Sprendimas

Visos vaistinės myli senjorus ir suteikia jiems specialias nuolaidas, tačiau dažnai tos nuolaidos apipinamos tam tikromis sąlygomis – nuo trečios prekės, tam tikromis valandomis ar nuo išleistų eurų ir pan. Senjorams nuolatos tenka spėlioti – ar pavyks sutaupyti? Klipo siužetas ir reklamos komunikacija pateikta per netipišką, ironizuojantį ir šypseną keliantį siužetą, kuriame senjorai televizijos klausimų laidoje bando atspėti nuolaidas. Mes sakome – nespėliokite nuolaidų – Camelia vaistinėse senjorams nuolaidos suteikiamos visada!

Klientas
CAMELIA
Klientas
CAMELIA

Įdomus
faktas

Žaidimo dalyvių vardai, Benas, Eurelija ir Kamilė, buvo parinkti specialiai taip, kad asocijuotųsi su konkurentų pavadinimais.

Kiti mūsų darbai