OZAS

Vasaros išpardavimas

Užduotis

Sukurti prekybos centro OZAS vasaros išpardavimo kampanijos idėją, kuri bus plėtojama per visas media priemones (išskyrus TV) bei renginio prekybos centre konceptą. Iškomunikuoti, kad Oze ne tik apsipirksi geromis kainomis, bet ir smagiai praleisi laiką.

Sprendimas

Kampanijos įvaizdžiu tapo puikiai šokanti ir dainuojanti Ieva Zasimauskaitė, tik ką grįžusi iš Eurovizijos. Prekybos centre vyko šokių žaidimas „Sušok geriau nei Ieva Zasimauskaitė ir laimėk“. Įrengta aplinka Xbox Kinect žaidimui, visi dalyviai varžėsi pagal Ed Sheeran dainą „Shape of You“. Šokėjai surinkę daugiau taškų nei šokdama surinko Ieva, pateko į finalą ir varžėsi dėl pagrindinio prizo – stilingos nešiojamos kolonėlės Marshall.

Kategorija
Klientas
PC OZAS
Kategorija
Klientas
PC OZAS
PC OZAS stendas su Ieva Zasimauskaite
PC OZAS viadukas su Ieva Zasimauskaite

JCDecaux
stendas

Sukurtas Ieva Zasimauskaitė video ekranuose

Radijo
klipas

Įdomus
faktas

Žaidime daugiausia dalyvavo paaugliai ir vaikai. Tačiau šokių vieta tapo traukos centru, kuriame tikslinė auditorija mielai leido laiką – stebėjo besilinksminančias savo atžalas.

Kiti mūsų darbai