Sukurti prekybos centro OZAS vasaros išpardavimo kampanijos idėją, kuri bus plėtojama per visas media priemones (išskyrus TV) bei renginio prekybos centre konceptą. Iškomunikuoti, kad Oze ne tik apsipirksi geromis kainomis, bet ir smagiai praleisi laiką.
OZAS
Vasaros išpardavimas
Užduotis
Sprendimas
Kampanijos įvaizdžiu tapo puikiai šokanti ir dainuojanti Ieva Zasimauskaitė, tik ką grįžusi iš Eurovizijos. Prekybos centre vyko šokių žaidimas „Sušok geriau nei Ieva Zasimauskaitė ir laimėk“. Įrengta aplinka Xbox Kinect žaidimui, visi dalyviai varžėsi pagal Ed Sheeran dainą „Shape of You“. Šokėjai surinkę daugiau taškų nei šokdama surinko Ieva, pateko į finalą ir varžėsi dėl pagrindinio prizo – stilingos nešiojamos kolonėlės Marshall.
JCDecaux
stendas

Radijo
klipas
Įdomus
faktas
Žaidime daugiausia dalyvavo paaugliai ir vaikai. Tačiau šokių vieta tapo traukos centru, kuriame tikslinė auditorija mielai leido laiką – stebėjo besilinksminančias savo atžalas.