Sukurti kūrybinį sprendimą, kuris atkreiptų dėmesį bei skatintų vartotojų susidomėjimą, leistų komunikuoti skirtingas kelionių kryptis ir sietų TEZ TOUR su atostogomis.
TEZ TOUR
Kai galvoje atostogos
Užduotis
Sprendimas
TEZ TOUR prekiniam ženklui suteikti „top of mind“ kelionių kategorijoje, susiejant prekės ženklą su klientų pirmomis mintimis apie atostogas.
Kuriant reklamos kampanijos vizualą, kaip pagrindinį atostogų atributą naudojome vasarinę skrybėlę ir jį susiejome šūkiu „Kai galvoje atostogos“ – TEZ TOUR. Siekdami skatinti emocinį pardavimą, ant skrybėlės iš daugybės skirtingų nuotraukų sudėliojome organišką „atostogų pasaulį“, kuriame tikslinė auditorija gali pasinerti į užburiančią atostogų atmosferą, apsuptą egzotiškomis gėlėmis, vaisiais, šilta jūra bei įvairiomis poilsio pramogomis.
Kategorija
Klientas
TEZ TOUR
Kategorija
Klientas
TEZ TOUR
Video
Nuotraukos
retušas


Įdomus
faktas
Atostogų skrybėlė sukurta panaudojant daugiau nei 70 skirtingų nuotraukų.