Užduotis
Sukurti kūrybinį sprendimą, kuris atkreiptų dėmesį bei skatintų vartotojų susidomėjimą, leistų komunikuoti skirtingas kelionių kryptis ir sietų TEZ TOUR su atostogomis.
Sprendimas
TEZ TOUR prekiniam ženklui suteikti „top of mind“ kelionių kategorijoje, susiejant prekės ženklą su klientų pirmomis mintimis apie atostogas.
Kuriant reklamos kampanijos vizualą, kaip pagrindinį atostogų atributą naudojome vasarinę skrybėlę ir jį susiejome šūkiu „Kai galvoje atostogos“ – TEZ TOUR. Siekdami skatinti emocinį pardavimą, ant skrybėlės iš daugybės skirtingų nuotraukų sudėliojome organišką „atostogų pasaulį“, kuriame tikslinė auditorija gali pasinerti į užburiančią atostogų atmosferą, apsuptą egzotiškomis gėlėmis, vaisiais, šilta jūra bei įvairiomis poilsio pramogomis.