Sukurti ryškų bei įsimintiną vizualą, kuris skatintų vartotojų susidomėjimą, komunikuotu apie skirtingas kelionių kryptis ir sietu TEZ TOUR su geriausiu atostogų pasirinkimu.
TEZ TOUR
Kai galvoje atostogos
Užduotis
Sprendimas
Kuriant reklamos kampanijos vizualą, buvo pasirinktas pagrindinis atostogų atributas – vasarinė skrybėlė. Ant skrybėlės atsiveria organiškas „atostogų pasaulis“, kuriame tikslinė auditorija gali pasinerti į užburiančią atostogų atmosferą, apsuptą egzotiškomis gėlėmis, vaisiais, šilta jūra bei įvairiomis poilsio pramogomis.
Kategorija
Klientas
TEZ TOUR
Kategorija
Klientas
TEZ TOUR
Video
Įdomus
faktas
Atostogų skrybėlė sukurta panaudojant daugiau nei 70 skirtingų nuotraukų.